lördag 4 januari 2014

Buon natale!

Julafton det här året blev lite annorlunda med ett oväntat sjukdomsanfall. Det visade sig inte vara så allvarligt men det visste inte vi under julaftonskvällen så vi var inte så sprudlande som vi annars troligen varit. Hur som helst var det en väldigt mysig dag och eftersom gästerna var så få kunde vi fokusera mer på att slappna av och bara ha roligt tillsammans. Jag är lika lycklig varje år då Petter dyker upp mot kvällen. Bilden nedan föreställer Petter, min mormor och min bror som andas ut mellan maten och efterrätten.

Jag fick underbara julklappar, varav kameran naturligtvis var höjdpunkten, men jag tycker inte heller man ska glömma bort de mindre gåvorna. Det var nästan så att jag spann som en katt då jag badade fotbad på juldagen med mitt nya badsalt, kunde bläddra i en inredningstidning och sedan fick krypa ner i en säng med nya täcken och kuddar såväl som nya sängkläder. Ljuvligt! Hoppas att också ni hade en skön julafton tillsammans med era nära och kära!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar